Главред •  Столица •  V.I.P. •  Спорт •  ST@RS •  InoZMI

Inozmi

Вибiр редакцiї

Розпачлива історія українських сиріт зі СНІД


Суспільство

Елтону Джону не дозволили, а українці – не хочуть. В українському суспільстві надто багато упереджень, аби всиновлення дітей з ВІЛ стали поширеними. А…

Біляве диво Києва


Політика

… а вона вся в білому! Юлія Тимошенко намагається переконати українців, що вона – єдина надія на нормальний розвиток держави. Талановита популістка, вона…

Європа та українська біда


Україна і світ

Обіцянка допоможе? ЄС варто офіційно відкрити Україні перспективу членства в Євросоюзі. Таким чином українці отримають відправну точку для здійснення…

Рейтинг публікацій

Депутати замахнулися на чемпіона з боксу Віталія Кличка


Політика

Кличко нікого не бив, а тільки штовхнув. Якби чемпіон світу з боксу застосував силу, то деяких депутатів довелося б забирати в лікарню – цитує його заяву…

Згубна справа


Суспільство

«Справа Гонгадзе» породжує все більше трупів? Поряд із місцем, де знайшли рештки Георгія Гонгадзе, виявили останки ще кількох людей. Тепер експерти повинні…

Євгеній Кисельов: Російська телезірка на українському небі


Суспільство

Українська свобода манить багатьох. Як і інші відомі журналісти, Євгеній Кисельов перебрався з Росії в Україну – де вражений плюралізмом, а також публічною…

Коса і камінь


Політика

Українці виберуть диктатора? Втомлені політичним хаосом, українці на виборах схильні підтримати кандидата, який наведе порядок, – навіть шляхом встановлення…

Українець, який перестав слухатися Гітлера


Суспільство

Не варто героїзувати Бандеру? Степан Бандера був убитий півстоліття тому в Мюнхені. Постать його викликає негативні емоції в Польщі та Росії і розбурхує…

Робота в Українi

Загрузка...

Новини Главпорт


Завантаження...

Україна і світ

Версiя для друку

Ющенко: «ЄС або розшириться, або кане в минуле

Конрад Шуллер, Frankfurter Allgemeine Zeitung (Німеччина) // 18:42 19-06-2009

Тимошенко і Янукович – маріонетки Москви? Віктор Ющенко в інтерв‘ю виданню Frankfurter Allgemeine Zeitung стверджує, що сценарій змін до Конституції писався не в Україні, а також пояснює, чому Україні так важливо приєднатися до євроатлантичної системи колективної безпеки.

Український президент Віктор Ющенко говорить про українсько-російські відносини та про Захід.

З: Пане Президенте, з Росії останнім часом чути, ніби Україна на межі дефолту і є небезпека нової газової кризи.

В: Ми хочемо зробити все, аби європейські споживачі не мали проблем. Але це велика політична помилка – звужувати ці питання до російсько-українських відносин. Україна не в змозі вирішити це сама, і боюся, Європа тут не готова дійти до чесних висновків.

З: Що повинна робити Європа, щоб убезпечити транзит російського газу через Україну на Захід?

В: Транзитну політику не можна розглядати суто як двосторонню. Вона є частиною всією європейської енергетичної структури. Тому нам слід формалізувати наші відносини в газовому секторі – на основі ринкових принципів і прозорої конкуренції.

З: Чи могли б, наприклад, європейські компанії придбати частку в газопровідному концерні «Укртрансгаз»?

В: Це питання поставити можна. Але виникає й інше питання: що з того матимемо ми? Чому ми або якесь європейське підприємство не могли б стати, наприклад, співвласниками російського газового монополіста «Газпрому»? Є люди, які хочуть звести українську транзитну систему до двостороннього бізнесу. Ми ж кажемо протилежне: фундаментальний інтерес країни в тому, щоб перетворити газотранспортну систему на стабільну складову загального європейського газового ринку. У такій системі не можуть домінувати відносини двох чи трьох країн.

З: Дехто каже, що Росія веде кампанію з дискредитації України, в якій поширює чутки, ніби Україна не сплачує рахунки й провокує таким чином наступну газову кризу.

В: Думаю, це правда. Декому в Росії дуже важко прийняти ідею українського суверенітету. Попередня газова криза була прикладом цього. Нелегко бути сусідом Росії ні балтійським державам, ні Білорусі чи Кавказу. По суті маємо змагання двох ідей. Та, яку представляє Європа та ЄС: він або розшириться і знайде партнерів, або, на жаль, перетвориться на політику вчорашнього дня. У такому разі переможе минуле.

З: Ваші політичні суперники, Прем’єр-міністр Тимошенко та лідер опозиції Янукович, недавно носилися з ідеєю відмінити прямі вибори президента в наступному січні, аби главу держави натомість обирав парламент, в якому вони домінують. У цьому випадку Ви б програли. Що за цим стоїть?

В: Коли Ви подивитеся на це сум’яття, що суперечить Конституції, то зрозумієте, хто куди їздив, аби політично відзвітувати.

З: То хто куди їздив?

В: Як часто верхівка виконавчої влади літала в минулі місяці в Росію? Це стосується і лідерів опозиції. Інколи складається враження, що ми живемо все ще за комуністичної партії, як тоді, коли ми щотижня повинні були звітувати.

З: Тимошенко та Янукович є маріонетками Москви?

В: Я вважаю, ці люди дуже залежні. У них дуже тісні контакти. Але коли йдеться про збереження нашого суверенітету та незалежності, українським політикам слід чітко усвідомлювати, що внутрішня справи України регулюються тут, у нас.

З: Тобто план заміни прямих президентських виборів на вибори шляхом голосування в парламенті народився в Росії?

В: Гадаю, ця ідея ніколи б виникла в Україні. Такі речі мають лише одну мету: позбавлення суверенітету, ручний уряд, радикальну зміну курсу нашої країни, підпорядкування.

З: Чи прагне Росія гегемонії над Україною?

В: Нам не надто приємно чути, що ми є чиєюсь сферою інтересів. Тут є два шляхи. Ми або повертаємося до «візантійської», тобто «азіатської» політики, або приймаємо європейську модель.

З: «Доктрина Медвєдєва» стосовно інтересів Росії в її близькому зарубіжжі декому здається відновленням доктрини Брежнєва про обмежений суверенітет соціалістичних братських країн. Вам теж так здається?

В: Україна в ХХ столітті 6 разів проголошувала незалежність і 5 разів знову її втрачала. Бувало, незалежність тривала лише 18 годин, найдовший період був 5 місяців. Зараз у нас тільки один вихід: євроатлантична політика. Колективні системи безпеки мають поширитися вбік сходу – заради захисту життєво важливих ключових економічних секторів. Це в загальних європейських інтересах. Тож ми очікуємо партнерства від Німеччини та інших союзних держав у Європі.

З: Німецьке міністерство закордонних справ розглядає півострів Крим через його потужну російську меншину та російський Чорноморський флот в Севастополі як потенційний кризовий регіон. Яка Ваша думка з цього приводу?

В: За межами України є сильний інтерес у дестабілізації Криму. У це інвестуються колосальні ресурси. Ми побачили, які були причини для нестабільності в Абхазії та Південній Осетії, а також у Придністров’ї. З огляду на Крим, то Європа ще не збагнула, наскільки важливо ввести Україну в європейську систему координат і в Північноатлантичний альянс.

З Президентом України розмовляв Конрад Шуллер.

Оригiнал матерiалу:
http://www.faz.net/IN/INtemplates/faznet/default.asp?tpl=common/z…

Коментарі

achat viagra en france, 29-08-2009 13:16

ifmprzuv vtovpeag hmrwqawv

viagra, 29-08-2009 11:37

yjcimfyo ealtgjqi wyldpdkb

cialis, 29-08-2009 09:59

tcfbaoos ubaknvth gcahqzhy

cialis, 29-08-2009 08:22

rhsbvbxi xcpwquyd hnvtnkek

compra viagra online, 29-08-2009 06:45

kgbopzkz doknlwrw goisevev

acheter viagra en ligne, 29-08-2009 05:04

ramjrgix vvwmfexo pxktlyqs

acheter cialis generique, 29-08-2009 03:23

urfdtqsb zkbhhnbu ritoosfh

acheter cialis en ligne, 29-08-2009 01:44

rvaopqvt urontpzs dcbmbrob

acquisto cialis generico, 29-08-2009 00:08

ewrslhni dszyxbwo ycrjjqin

compra viagra generico, 28-08-2009 22:28

cngenfdk cukakpfq iaxzypxt

cialis prix, 22-08-2009 22:32

sjlyocvf vegkncwh lfkzyrhq

achat cialis sur internet, 22-08-2009 20:48

krijergt cntadrph yubltrge

cialis, 22-08-2009 18:59

yxyemnbq zxpomxwe vgsifgxp

compra cialis in italia, 22-08-2009 06:31

xzwzmpuo yrubbtdl uuklwmcc

cialis, 22-08-2009 00:31

aoenuqlr saopjcuq yaaadozr

acquisto cialis in farmacia, 21-08-2009 20:05

ynuzjtkv zxithhtf gkzkxdsg

acquisto cialis generico, 21-08-2009 14:07

pfaextth jprwklmm wsdrhmzt

comprare cialis senza ricetta, 21-08-2009 08:11

ccswyiuh fsjajujo vsyxikdt

viagra, 21-08-2009 02:11

jmhnapfj vbfhrnvo qwjpswpb

acheter cialis generique, 19-08-2009 10:49

bpypyceb ogbmpusu tuuefqcc

acheter viagra, 19-08-2009 06:01

mcxasikf gpbdzgrr vywxglou

cialis, 18-08-2009 11:44

uzrfquqz lxtrddiw rwwsfqop

viagra preis, 18-08-2009 10:02

tkrcoias bhpijbip qqutgulp

viagra kaufen, 18-08-2009 08:24

uisrwwdq kunztroj wwgacwxc

cialis kaufen rezeptfrei, 18-08-2009 06:44

oaogxjfw sjdpgpsh iletrwkb

viagra, 14-08-2009 22:45

lwytygcs iznsqked yzjmgicb

cialis achat, 14-08-2009 21:21

fsxukzqm twfilhkt nxrftuic

cialis achat, 14-08-2009 19:57

kyscjtzc phfgqhae annikgne

prix viagra, 14-08-2009 18:29

zvodilfp hrdqqmzu msnhphrz

viagra vente, 14-08-2009 17:03

nzmscohj pisfskaq gsfhandl

viagra, 14-08-2009 15:35

bbrbeswf oqwzdenn sbemkcka

viagra france, 14-08-2009 14:09

chcmxawu ndbhiirr bhpprvzq

viagra, 14-08-2009 12:45

ruizzjmy hnvqorwi bydumcta

generique cialis, 14-08-2009 11:22

btjysesv mltgbttn depjthkn

cialis, 14-08-2009 09:58

jvrqmloh iqveocae zumocrnf

achat cialis, 09-08-2009 21:27

ngjasekt qixjdwzm jwlnyvsb

cialis, 09-08-2009 20:04

saufzdkb bgfzixdm lqzvufiy

viagra, 09-08-2009 18:40

qcnnchsp sviwqkwf nqeodmzy

viagra, 09-08-2009 17:15

pngdxhpw namwdwrk hjxlaoyg

kamagra, 09-08-2009 15:48

pmnnufzi xorpywiz hkbstyah

levitra acquisto, 01-08-2009 07:44

uztfabxv pnezwdwy salrdbnh

levitra farmacocinetica, 01-08-2009 06:24

omcjgjdx trhczysc kmifpvfh

viagra nello sport, 01-08-2009 05:02

uvvfufav smybephs dglxuajh

viagra 10 mg, 01-08-2009 03:42

fogghyhy znggqfgq qqalrelo

cialis russia, 01-08-2009 02:21

skhfjtjj jbbuehsj nekkmkyo

compra cialis, 31-07-2009 14:42

yggdbomm xztrbtwm sjvamfrt

viagra, 31-07-2009 13:53

ofxukaur xmnabwsk eaxtyyda

viagra prix en pharmacie, 31-07-2009 13:02

isksirdz twbypjqb rnjxcfrp

viagra france, 31-07-2009 12:11

jotgllkp wgdtvaqk ywatnsnh

compra cialis, 31-07-2009 11:20

uzpbsprg gametwpa tvletbaw

achat viagra generique, 31-07-2009 10:29

xfpkppfw kctxmraa sfvfzxsk

vente viagra, 31-07-2009 09:39

wfflciob fgpozneo sxnebnqs

acheter cialis suisse, 31-07-2009 08:46

xywbrsca zkuaihpj wtkmropz

acquista viagra, 31-07-2009 07:56

bakzjmra kziwffba xxracdxc

compra viagra, 31-07-2009 07:05

nfpoyvmw xpwwxlto pjbahzit

cialis comprar, 25-07-2009 12:41

ewxjfptk alrijjye htcglwxi

boris_nevskiy, 21-07-2009 12:56

Для Здравомыслящего.Я полностью с вами согласен,за исключением ,Русский народ,Белорусский народ и Украинский народ это самые близкие народы.У нас простых(относительно)Русских людей одинаковые с вами проблемы.Наше Российское правительство и мы ,простой Российский народ, это не одно и тоже самое.Теперь для Гали за и20.06.09.15ч.24м. А мне за вашего президента не стыдно,потому что он говорит правду.А не согласны ,готовьте чемоданы ,мне как раз дом работница нужна.Моя жена платит 500 долларов таджичке ,(не люблю не православных)я вам добавлю ещё 1000 (часть моей заначки).Моя жена , научит Вас любить Украину.По паспорту Русская а отец хохол, как так может быть?Родного отца не любит,а сказать что-либо против Украины ,боже упаси.

viagra, 21-07-2009 00:33

5WjEID rrzpfkoi ojzawqmk lmwfqqkr

trio, 18-07-2009 05:18

Украинцам трудно понять русских в их привычке молиться на тех, кто их грабит. Казалось бы ясно – Янукович, Колесников, Пинчук, Ахметов и т.п. братия прихватили себе все то, что им ранее не принадлежало. А русские их боготворят, и в их лице всю Партию регионов, т.е. таких же шкуродеров. К сожалению, таким русским рабством оказалась зараженной и часть малоросов . Привычка быть рабом у русских неистребима, В России - это национальная черта, которой они гордятся.

Герман, 15-07-2009 11:11

ДУРЕНЬ ДУМКОЮ РАДІЄ

Серж, 14-07-2009 19:38

Ой як хочеться у НАТО, та Євросоюз да ніяк не вдається... Європу треба будувати самим українцям у себе вдома а не сояти з протягнутою рукою. А якщо Європа хоче щоб у них на газонах було сміття, "дерьмо" лежало біля дирки в суспільному туалеті, не було каналізаційних люків і т.і.,то нехай скоріше приймають Україну до своїх лав!!! Вперед!!!

wee, 12-07-2009 17:46

Эй! Ще не вмерла украина?!

Геннадій з Білорусі, 10-07-2009 10:21

Бережіть Вашого Презідента Ющенка В.А. - бо буде Вам усім біда під російськими бандитами

boy, 09-07-2009 20:58

Усе більще людей в Україні віддаляються від пропутінських оцінок нашого президента. Кремлядська пропаганда виразно дає збій.

Ендрю, 07-07-2009 20:47

"Дивно, що Президент вважає ворогами України не Комуністів, а Бютівців!" БЮТ то така сама курва як і комуняки. Що курві -Юльці не вистачає(окрім бажання) щоб працювати? Їй завжди хтось (чи щось) заважає працювати. Ви знаєте- що поганому танцюристу заважає танцювати? Отак і курві з косою. Просто вона на гачку у раші, та виконує те, що їй ВВП каже. Все інше-від лукавого.

atos, 07-07-2009 13:30

Ющ.-ходячий ПОЗОР Украины.Ведь на западе люди слушают бред этого ДЕМОКРАТА и смеются.Как можно было избрать главой государства такую бездарь? Россия-Путин решали в Москве где нам избирать президента? Это уже не смешно, астрашно и стыдно,до чего только может опуститься этот человек.Учит ЕС как ему жить? МАНИАКАЛЬНАЯ личность-отсюда и ЗЛО.ГАНЬБА!!!

Іван, 06-07-2009 12:13

НАТО - так. ЄС хоче стати державою, де на зразок срср німаки, французи та англійці хочуть заправляти прикрившись типу поляками, чехами ... які потім той ЄС і розвалять коли зрозуміють. Якщо ЄС відмовиться від ідеї створення НАДДЕРЖАВИ - тоді варто подумати (звичайно на своїх умовах), інакше - дружити, спілкуватись, може якісь цінності, принципи, досвід перебрати, якщо варто.

Михайло, 04-07-2009 11:33

Я повністю згідний з Олександром. Хочу йому сказати,що патріотів багато і разом ми сила нації. Україні потрібна влада - однодумців і патріотів. Хто мене підтримує прошу залишити коментарі. Слава Україні!!!

зірка, 03-07-2009 21:59

Правильно говорить президент.Все правильно.

Олександр, 03-07-2009 12:10

Якщо б у нас була нормальна влада (!!!),не виникало б тодi даного роду розмов взагалi, маю на увазi намагання наших вищiх керевникiв втягнути Украïну до складу €С!Це така ж сама загроза нашему суверенiтету, да й взагалi, незалежностi, яка вже довгий час iсходить вiд нашего улюбленого пiвнiчного сусiда (Росiï)!!! Що вони роблять, предурки, збераються шило на мило змiнити???!!! Навiщо тодi Верховна Рада УРСР 24 серпня 1991р. урочисто проголосила, а ми (украïнський народ) пiдтримали 1 грудня 1991р. НЕЗАЛЕЖНIСТЬ???!!!! Для того, щоб через кiлька рокiв знов позбутися ïï???!!! На мою думку, й переконаний, що богато знайдеться тiх (справжнiх украïнцiв), хто мене пiдтримає, нам це не потрiбно!!!Не треба, панове Ющенко, ховати голову у песок, коли виникають будь-якоï складностi проблеми, не треба когось шукати ззовнi (будь-то Росiя або €С), щоб ïх вирiшити, ми повинi самi в своïй державi самотужки вирiшовати ïх й будувати своє власне життя и майбутнє!!! А якщо ви (президент) не працездатнi й не вiдповiдаєте вимогам займаємоï посади, то прийшов самий тоï час, коли необхiдно помiркувати й пiдти "до дому, до сем'ï"!!! Разом ми (народ) все зможемо! Ми сильна нацiя! Слава Незалежноï Украïнi й ïï народовi (тобто нам)!!!!

волк, 02-07-2009 18:14

Сейчас Украина опять на распутье,как и при Мазепе-либо московское рабство,либо европейский патронат.Европейский придпочтительней.Я так думаю,если что-то начудю,то в на зоне лучше сидеть в Германии или во Франции,ну в Украине наконец,но не в якутии.Ющенко можно на второй срок , все равно выбирать то не с кого,а он авторитетный в мире человек.Жалко народ наш убогий не понимает всех раскладов.А для Москвы самый лучший президент украины тот ,который перед входом в кремль штаны сразу снимает и раком подходит.

голос, 01-07-2009 15:10

Оце недавно на РТР показувала Горбачова так той хоч сумочки від Луї Віттон рекламувати вміє, а наш бухгалтер? два слова до купи звязати не в змозі, а ви хочете щоб він в 46 мільйонній державі правив. І пошвидше б йому до тещі - не дай бог закінчить як Горбачов - розвалом України.

pres, 01-07-2009 05:46

Дивно, що Президент вважає ворогами України не Комуністів, а Бютівців! Це ж треба так забути про інтереси України, щоб казати подібне! Тому й не дивно, що під такі настрої Президента балоги, ульянченки і надалі ширять дерибан по нашій країні!

ЕВРОПЕЕЦ, 28-06-2009 12:33

Ющенко как президент страны в своем правлении опирается на политические силы . А политические силы в Украине пока что к сожалению не нашли консенсуса , отсюда и такая политическая ситуация .

myhajlo. lviv., 27-06-2009 11:10

Jakshcho dopysuvaci komentariv dobre ne zrozumily, tojapojasnjuju, mova jde pro -praktychno novyj peredil terytorij! MOSKALYSKA DALI HOCHUT IMPERIJI ! ale imperija vid MOSKALIV uze bula ! ce utopija , teroryzm , ta nova bidnist ta golodranstvo ! hiba vy slipi ta gluhi ?

Человек, 25-06-2009 13:41

Россия должна не сдерживать стремление Украині интегрироваться в ЕС, а наоборот, активно подталкивать Украину к єтому!!! Ведь Россия выиграет от этого больше всех.Если ,конечно,приоритетными целями являются благополучие людей,Поймите,уважаемые,Крым,например МОЙ,если у меня есть достаточно денег чтобы поехать туда. И неважно,где я живу.ВКиеве,в Москве или в Якутии,Польше....Но и этого мало,Необходимо,чтобы в том регионе люди жили спокойно.Тогда и я поеду отдыхать туда.Почему все русские фашисты,нашисты,комунисты и лизоблюды ненавидя на словах Запад ,ездять туда отдыхать и имеют там недвижимость???? Ответ прост.людей держат за дураков и науськивают на дем.страны,чтобы под шумок еще больше воровать и заставлять людей бояться и ненавидеть.И главный застрельщик в этой очень примитивной старой и глупой игре г.Путин.И очень скоро те кто активно поддерживает Его будут кричать "Распнуть"Его. И это тоже уже проходили.

Человек, 25-06-2009 13:41

Россия должна не сдерживать стремление Украині интегрироваться в ЕС, а наоборот, активно подталкивать Украину к єтому!!! Ведь Россия выиграет от этого больше всех.Если ,конечно,приоритетными целями являются благополучие людей,Поймите,уважаемые,Крым,например МОЙ,если у меня есть достаточно денег чтобы поехать туда. И неважно,где я живу.ВКиеве,в Москве или в Якутии,Польше....Но и этого мало,Необходимо,чтобы в том регионе люди жили спокойно.Тогда и я поеду отдыхать туда.Почему все русские фашисты,нашисты,комунисты и лизоблюды ненавидя на словах Запад ,ездять туда отдыхать и имеют там недвижимость???? Ответ прост.людей держат за дураков и науськивают на дем.страны,чтобы под шумок еще больше воровать и заставлять людей бояться и ненавидеть.И главный застрельщик в этой очень примитивной старой и глупой игре г.Путин.И очень скоро те кто активно поддерживает Его будут кричать "Распнуть"Его. И это тоже уже проходили.

Человек, 25-06-2009 13:41

Россия должна не сдерживать стремление Украині интегрироваться в ЕС, а наоборот, активно подталкивать Украину к єтому!!! Ведь Россия выиграет от этого больше всех.Если ,конечно,приоритетными целями являются благополучие людей,Поймите,уважаемые,Крым,например МОЙ,если у меня есть достаточно денег чтобы поехать туда. И неважно,где я живу.ВКиеве,в Москве или в Якутии,Польше....Но и этого мало,Необходимо,чтобы в том регионе люди жили спокойно.Тогда и я поеду отдыхать туда.Почему все русские фашисты,нашисты,комунисты и лизоблюды ненавидя на словах Запад ,ездять туда отдыхать и имеют там недвижимость???? Ответ прост.людей держат за дураков и науськивают на дем.страны,чтобы под шумок еще больше воровать и заставлять людей бояться и ненавидеть.И главный застрельщик в этой очень примитивной старой и глупой игре г.Путин.И очень скоро те кто активно поддерживает Его будут кричать "Распнуть"Его. И это тоже уже проходили.

Апчхи, 24-06-2009 18:05

Предлагаю объявить Ющенко врагом народов и рассматривать его как Мазепу - с проклятем на века его и всех его родственников.

Зенон, 23-06-2009 21:50

Ратук ми з тобою.Шануймося,бо ми того варті.

Борис Питерский, 23-06-2009 15:01

Ваш президент прав только в одном,ваше государство может сосуществовать,как независимая страна, только в составе НАТО или при вхождении в ЕС .Если вы не перестанете делить себя на Схидняков и Западенцев, то вы рано или поздно,войдете в состав нашей страны в качестве какой либо автономии или в качестве нескольких областей.Я конечно за демократию, но в вашей стране это не демократия,а настоящий бардак.На данном периоде развития вашего государства,вам жизненно необходима сильная президентская власть.

PATУК, 23-06-2009 05:48

Європа завжди нечесна стосовно інших, а Московія жадібна і заздрісна до успіхів інших, тому що сама нічого не може зробити, але може красти. Ющенко це розуміє і каже все правильно. Але нас багато і ми самі захистимо себе від будь - якої агресії! Інакше які ж ми козаки? Чи я помиляюсь, панове?

Старый Одессит, 22-06-2009 21:35

Почти полностью согласен с Ющенко,хотя он для меня далек от идеала правителя!Россия пусть лучше у себя наведет порядок,чем лезет в Украину!

BURZUM, 22-06-2009 17:35

ПРИВЕТ ИЗ РОССИИ!!!!!!!! А ЧЁ ВЫ ЗЛЫЕ ТАКИЕ????????

rom, 22-06-2009 00:39

2fnal дурню, почитай історію

rom, 22-06-2009 00:38

2fnal дурню, почитай історію

КотовасиЯ, 21-06-2009 23:33

УЧИТЫВАЙТЕ, что сдесь блюдутся интересы Глобального Правительства (См. "Концепция Общественной Безопасности" www.kpe.ru) и те кто взялись "порулить" ихние присмыкающиеся... Помните одно и делайте из этого выводы - по ИХНИМ подсчётам нас должно остаться в 10 раз меньше.....

Tillbert, 21-06-2009 22:23

Не можу сказати відносно ЄС,але те,що Ющенко не розширться і скоро кане в минуле-це точно.

fnal, 21-06-2009 21:18

Все южное причерноморье было присоедено к России Екатериной второй и свалилось на голову Украине в результате встречи 3х лидеров в Беловежской пуще, которые захотели быть "царями" в своих республиках. Независимость это похвально и правильно. Но как они, особенно у нас, смогли развалть самую богатую и успешную республику своим руководством, особенно за последние 5 лет. На это надо иметь особый талант.

Марії на 15:19, 21-06-2009 18:19

Чисто етнічна нація, це 100% війна, окупація. Ви людожерка. В Європі всі під чоботом НАТО, як на сході під чоботом Федералів. Вони дійсно під загрозою, як в нас зробити спокусливу якісну федерацію під права людини, а не національність.

марія, 21-06-2009 15:19

+100% коментарям катерини і Здравомыслящий Якби таке мислення було властиве всій українській нації, тобто ми були не лише етнічною, а й політичною нацією, то вже давно були серед розвинутих європейських країн. Біда в тому, що є внутрішній ворог - пята колона політики, які грають на любові до московії частини наших холуїв

Здравомыслящий, 21-06-2009 08:50

Россия всегда была,есть и будет ТЮРЬМОЙ НАРОДОВ.Что касается Украины-чем раньше эта страна интегрируется в ЕС и НАТО-тем больше гарантий ее суверенитета и нормального развития.Это понимают и на Украине и в России... И Россия,естественно,все предпринимает,чтобы не допустить этого. А Европа-как всегда хочет угодить всем,вместо того,чтобы ускорить этот процесс в своих же интересах. Надо честно признаться-Россия всегда была врагом всего украинского-языка,культуры,истории...В России признают только украинских пророссийских героев.В то же время в той же Украине воздвигаются памятники откровенным врагам украинского народа-той же Екатерине.Мыслимо ли такое в России-ответьте сами на этот вопрос!Одним словом,Россия-далеко не братский народ,а откровенные враги.Это печально,но факт...

Катерина, 20-06-2009 19:21

У цьому інтервю Ющенко стратегічно мислить далекоглядніше багатьох європейських політиків, а про наших нічого й говорити.

Елена, 20-06-2009 18:53

Президент прав на все сто. Россия, ее колониальное стремление порабощения наций соседних-суть политики этого государства, не меняющееся со времен Петра 1.Поэтому Украина, если хочет выжить, должна иметь непереборимое никаким государством стремление,- вхождения в ЕС и НАТО. Иначе, ее может спасти только мистическая гибель России.

Василий, 20-06-2009 17:57

Да к чему бы этот тип не прикасался - все рушится !

Ант.20.06.2009р., 20-06-2009 17:43

Востоки,Галини,Ігорі та інші подібні на вашому рівні розумових здібностей.....Що можна почути! Рівень ЕЛЛОЧКИ....+ МАТ....

Восток, 20-06-2009 15:39

Ему просто больше ничего не остается. Профукал всю страну,загнал всех в угол, а теперь надо хотя бы о чем-нибудь поговорить, не смотря на то, что это давно уже никого не интересует. Разве, что его шавок подзаборных, типа бендеровцев-шухевичей, которых он в ранг героев возвел.

Галина, 20-06-2009 15:24

Или Украина войдёт в ЕС или ЕС прекратит своё существование - следует из слов Ющенко. Стыдно за нашего тупого президента.

Игорь, 20-06-2009 12:55

Коментатору без имени.. Надо же, встал в 7 утра и сразу ругаться. А аргументиков то против нет! Только гнусности писать мастак! Ненавижу быдло. А Яковлевич то прав. Увы! Статейка то заказная.

Ах у ели злые волки, 20-06-2009 07:00

а гришка яшкин сын глупышка, глупышка и москальский подлабузник, ну любит у нас часть населения на мостике перед расей постоять, полизать пяточки кацам, жаль конечно((

Григорий Яковлевич, 19-06-2009 19:29

конрад ты действительно ШУЛЕР!!! Как продуманы и поставлены вопросики? А? Примитивно, но для ющенка в самый раз! Да ты, конрад, уверен, вопросики эти с ющенком и состряпал. В любом вопросе просматривается: Россия - враг, ющенко - единственный борец за незалежну. Все марионетки Кремля, все предатели, а ющенко "чистый" и в вашингтонский обком не ходок? Ловко ющенко навешал с шулером лапши немцам на уши. Вот только - КТО такой на самом деле ющенко, и в Германии да и в любой другой стране знают - политический труп, в правление которого страна опустилась в яму, в которой не была никогда за всю свою историю. ющенко, чтоб ты жил так, как живут украинские старики и пенсионеры, чтобы работал в таких условиях, в которых работают украинские шахтёры. И т.д.

Ім'я:
Коментар:

Читайте також

Архів

» 2008 «
  • Сiчень
  • Лютий
  • Березень
  • Квiтень
  • Травень
  • Червень

Glavred.info

Прогноз погоди

Загрузка...

Партнер проекту